Saturday, October 17, 2009

kejadian sebelum raye yang menyedihkan

dh lame x update blog nie...x da masa..sejak tukar bhgian gaji nie keja mcm air mengalirnye banyak..tension beno ase...lpekan la pasal keja....al kisah la 2 ari nk rye....sblum blk keja aku salam semua org pejbt mnta maaf kat diorg...selpas tu....aku nie blk la ngan kwn2 aku then gatai nk pi bli minyak tanah tuk pasang pelita..tutttttt....keta yang aku nek kena rempuh ngan gen 2 yang bertentangan..tuhan je tau.....panik tgk semua kwn2 dh pengsan dengan berlumuran darah...aku seorng je yang sedar..aku x bersyukur aku selmat dan x da cedara prah cme kaki aku yang x bek2 ag sbb terkepit dan bibir aku yang pecah dh baik pon...amin....wlpon thnu nie x berye tpi aku bersyukur rye thn nie amat bermkne kerna.............yang x dijngka yang berlaku dalm hidupku,,,,so tgk pic keta yang aku dh edit khas tuk semua

1 comment:

  1. lenkali pasang pelita guna minyak diesel,lambat ckit minyak pelita abis.jgn guna minyak tanah cepat abis.isi ckit je smpi subuh pun masih menyala lagi :-)

    ReplyDelete